Tuesday, February 8, 2011

Anjing Melahirkan Bayi Manusia?

Proses tranfomasi rupa terjadi pada bayi anjing di bawah ini, entah disebabkan oleh apa. Tapi mungkin si anjing yang sebelumnya telah ‘disetubuhi’ oleh manusia, dan sperma manusia tadi kemudian bercampur dengan sel telur si anjing betina itu. Dalam dunia psikologi, memang diketahui ada orang yang mempunyai kelainan sexual yang pelik, iaitu kesukaannya menyetubuhi binatang.


Nauzubillah.. Macam-macam perkara pelik yang berlaku di dunia akhir zaman sekarang ni. Wallahu'alam..

source : newstvchannel 

SZ : Sorry.. Agak busy.. Tak dapat nak online secara tegar..

45 360 juta komen:

saya shea said...

huish . cmne la bole jd cmni . org tu pon dgn binatang pon dye nak . tk phm la org zaman skrg nih . nih kat mne eak ?

myn :) said...

bia betol ? dunia akhir zaman , xdpt manusia , anjing pon jadi . nauzubillah ,

Drunbella Khoo said...

manusia akhir zaman betul.
apa laa nasib anak anjing/anak orang tu?
adoi.
=_='

FariehanIbrahim [LBC] said...

ya Allah, mcm2.
cian plak tgk. T_T

toyolkiut said...

klau betul angkara manusia jd mcm ni..
xleh bygkn cmne anak tu nk hidup ye..

Halimatun Sa'adiah said...

subhanallah....
angkara manusia bnafsukn binatang la neh...

Fairosza said...

camne keadaan anak anjing tu skrg?

nelly said...

Dunia dah nak kiamat .

Chenal said...

brita dr mana ni Solihin?

Sam Posmen said...

sorry to say

had you research the original source of this article?

secara etikanya DNA manusia tidak sama dengan manusia dan proses pencantumannya amatlah mustahil berlaku.

kalau sperma yang masuk dalam telur haiwan pon kebiasaannya akan mati sebelum sempat jadi zigot.

tak ada pula kajian dapat membuktikan. kalau betul mungkin kelahiran 1 daripada berjuta-juta kes kot. erm...

yott said...

aihh..mmg pelik

Nyssa Nuar said...

geli la ble NN tgk...

nuriz said...

dunia akhir zaman

Amna.Qadeeja said...

Ya Allah Nauzubillah..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

uiiii.....

betoi ka ni??

Fariq said...

seram lak tengok lama2,, camne bley kuar camni,, adeh..

qasehraihan said...

subhanallah..
akhir zaman..

blog-tips-kurus said...

(aiyaaakkk! kompem kena tembak ke?!)

peristiwa akhir zaman ni..

sarah-najwan said...

byk kejadian pelik yg tak terfikir dek akal waras manusia skrg..

ct kamila said...

astagfirullahalazim..

a.samad jaafar said...

ya Allah...mcm la.. teringat pada sorang pemuda kampung dulu yg dilihat sedang 'mengerjakan' kerbau betina bapaknye..nasib mamat tu mandul kihkihkih..

efa said...

mcm2 la skrg ni..pelik2 sungguh..

wannurfazrini said...

eyuwww geli gila . dasar nafsu binatang!

N@di@ said...

ya ALLAH ada jugak manusia macam tuh adoiii

aLieF si Muncung ManiS said...

masyaAllah...mcm2 perkara aneh berlaku..so,kita kena la bersiap sedia..ini salah satu petanda akhir zaman..sama2 kita renungkan..

misza said...

dah takde benda yang mustahil lagi.

tomatokering :) said...

na'uzubillah ...

cik ciput said...

huhu..ka ada org buang baby kt ctu?huhuk..

haneyzatul.amira.amran said...

ishhh pelik2 je~

aLya said...

masyaALLAH..macam2 bnda jadi bila da akhir zaman nie..

niDa said...

biaq betui... siyes cam x caye...

Muhammad Syahmi Sabidin said...

Astaghfirullah siapalah yang sanggup menyetubuhi anjing nih...

Memang dia terlaknat kalau tak mahu bertaubat...!!!

nub said...

adui..macam2.....

mana pigi haa bz2? merendek ka? haha

diana said...

no komen..
heheh..
tak tau nak komen pa..
sebab gambaq tak keluaq!
heheh

fatt said...

nauzubillah..
keji sungguh kalau tu perbuatan manusia. harus kene penggal anu dia..pastu cincang lumat.

mie said...

fuh!!!
ni mesti ada adegan yang xpatut..
isk isk

Wan Gerrard said...

pelik sangat, apa akan jadi dgn bayi ni ea?..xlama hidup kot

The Crow Empire said...

Nauzubillah.. Nafsu melebihi akal boleh menghasilkan sesuatu yang jijik dan ngeri macam ni. geli nye...

CIK TOM said...

erk ye ke pic tue original??
dahsyat2...

Nur Misnan said...

subhanaAllah... this is crazy man..
memang manusia yg melakukan ini
memang giler...

Mohamadazhan hjDesa said...

Ya Allah, ada pula macam ni?

minta dijauhi benda pelik.....

Bulan said...

nauzubillah...
takot plak fikirkan byk sgt bende pelik2 jd skunk nie

cek chun said...

aiyarkkkkkkkkk

f_aRa_aINa989 said...

kalau belajar biologi mmg mustahil..

tp kuasa Allah s.w.t xde apa yg mustahil...

Anonymous said...

ada bukti kukuh ka binatang tersebut disetubuhi oleh manusia??..setuju dgn org diatas sebelum ni,DNA manusia tidak sama dgn binatang(sperma/ovum x sama)..untuk terjadinya persenyawaan sebegitu sgt susah..kejadian Allah swt untuk manusia sgt hebat..mungkin bukan dsebabkn persetubuhan manusia ka atau apa saja..tpi terbukti ini kekuasaan Allah swt.pengajaran buat kita,semakin bnyk keanehan dunia akhir zaman.